Fjorårerts beste kundeopplevelse er nå kåret🏆😍
Vinneren av den beste kundeopplevelsen i 2023 er nå kåret. Den velfortjente vinneren ble Floyd, basert på tilbakemeldinger fra dere - våre kjære kunder!
Sandens streber alltid etter å levere førsteklasses service til senterets kunder og verdsetter all tilbakemelding, enten det er ris eller ros. Den store vinneren av kundetilfredshetsmålingene for 2023 er Floyd, og i den anledning slo vi av en prat med butikksjef Marianne, et kjent ansikt for mange!✨
Årets velkomst
“Det viktigste er at vi ser kunden, smiler og hilser!”, sier butikksjefen, som sammen med resten av Floyd-teamet scoret hele 94 av 100 prosent på hvordan kundene opplever deres velkomst.
Videre legger hun til at folk må få lov til å se seg litt rundt og gjøre seg komfortable, før de fortsetter praten. “Vi ønsker ikke å virke påtrengende eller overveldende, men heller å finne den perfekte balansen”.⚖️😌
Totalopplevelsen
Marianne forklarer hvordan Floyd-butikken alltid har stort fokus på at kunden skal få en fin totalopplevelse hos dem, fra velkomst til prøverom, salg og avskjed.
Slik sikrer de at hver kunde og besøkende forlater dem med et smil og en positiv shoppingopplevelse. Med 91 prosent tilfredshet på totalopplevelsen, tok de derfor trofeet og ble vinneren av den beste kundeopplevelsen i 2023, i tillegg til "Årets velkomst"🤩👏
Din stemme teller
Vi på Sandens ønsker hele tiden å bli bedre, og da trenger vi DIN tilbakemelding. Vi har to tilbakemeldingsstasjoner på senteret. Den ene ved siden av Junkyard og rulletrappa i 1. etasje, og den andre mellom Image og Renates Hud & Makeup i 2. etasje🙏
I tillegg til stasjonene har vi plassert en rekke QR-koder i butikkene og på flere plakater i fellesarealene. Din mening former oss, så del dine tanker og hjelp oss å gjøre Sandens enda bedre! Alle som svarer er også med i trekningen av et gavekort på 2000 kr! Denne konkurransen er løpende og ulike vinnere trekkes kontinuerlig.😉