Strålende service i sentrum!

De ansatte på Sandens har én ting til felles: Det beste de vet er å gjøre kundene fornøyde.

Med fokus på kunden

– Vi har stort fokus på kundemøtene. Det skal være personlig service og en god opplevelse å komme inn her, sier Kristin Haaversen.

Hun har jobbet i Kicks-kjeden i 13 år, og de siste årene på Sandens.

– Vi har mange faste kunder som kommer hit. Samspillet med kundene er noe av det beste med jobben, sier Haaversen.

Noe for alle

– Vi har mange faste kunder og vi kaller dem ambassadørene våre, sier Adam Amili, som har jobbet på Clas Ohlson på Sandens i ni år.

Clas Ohlson har over 12 000 artikler i sortimentet, og butikken på Sandens tilbyr alt fra tannkrem til verktøy til multimediaprodukter.

– Det beste med å jobbe her er de hyggelige kollegene. Vi har et veldig godt arbeidsmiljø, og det smitter over på kundene også.

Gi kjærlighet

– Jeg hadde ikke trodd det før jeg startet, men det er noe helt eget å jobbe i gullsmed, Elisabeth Kjær, butikksjef på Gullfunn.

Hun startet her i fjor, og kom fra stillingen som butikksjef på Sørlandssenteret.

– Jeg var vant til å stå langt inne i butikken bak en disk, mens her er en mye tettere på kundene. Jeg fikk nesten litt sjokk av overgangen, sier hun og ler.

– Vi kommer så tett på kundene, i mange av livets viktige begivenheter. Hit kommer folk for å kjøpe forlovelsesringer, dåpsgaver og bryllupsgaver, forteller butikksjefen.