Strålende service i sentrum!
De ansatte på Sandens har én ting til felles: Det beste de vet er å gjøre kundene fornøyde.
Med fokus på kunden
– Vi har stort fokus på kundemøtene. Det skal være personlig service og en god opplevelse å komme inn her, sier Kristin Haaversen.
Hun har jobbet i Kicks-kjeden i 13 år, og de siste årene på Sandens.
– Vi har mange faste kunder som kommer hit. Samspillet med kundene er noe av det beste med jobben, sier Haaversen.
Noe for alle
– Vi har mange faste kunder og vi kaller dem ambassadørene våre, sier Adam Amili, som har jobbet på Clas Ohlson på Sandens i ni år.
Clas Ohlson har over 12 000 artikler i sortimentet, og butikken på Sandens tilbyr alt fra tannkrem til verktøy til multimediaprodukter.
– Det beste med å jobbe her er de hyggelige kollegene. Vi har et veldig godt arbeidsmiljø, og det smitter over på kundene også.
Gi kjærlighet
– Jeg hadde ikke trodd det før jeg startet, men det er noe helt eget å jobbe i gullsmed, Elisabeth Kjær, butikksjef på Gullfunn.
Hun startet her i fjor, og kom fra stillingen som butikksjef på Sørlandssenteret.
– Jeg var vant til å stå langt inne i butikken bak en disk, mens her er en mye tettere på kundene. Jeg fikk nesten litt sjokk av overgangen, sier hun og ler.
– Vi kommer så tett på kundene, i mange av livets viktige begivenheter. Hit kommer folk for å kjøpe forlovelsesringer, dåpsgaver og bryllupsgaver, forteller butikksjefen.